Offerteaanvraag voor dubbelkap kas van 600x600 met 240 vrije hoogte

  • Tsja

    Heren, (dames?):

    Ik ben op zoek naar offertes met prijs en levertijd voor een twee-kaps kas.

    Te plaatsen op een gerenoveerde betonplaat van precies 600x600 centimeter.

    Eisen en wensen (alternatieven bekijk ik graag):

    6 m lang bij 6 m breed ofwel 2 kappen van 3 m breed.

    Goothoogte 2,75 m nokhoogte 3,20 m

    Traliebouw + 80/50 mm staanders. Rondom 2 gordingen in de gevels c 40/40 mm, 4 stuks schoren in iedere gevel 40/20 mm

    Geheel aluminium goot en voet profiel + aluminium gevelroeden

    Afvoer wordt binnen gemonteerd met 80 mm pvc pijp.

    2 kappen nieuw 16 mm profielen + nokken en kaproeden

    16 mm polycarbonaat platen opaal.

    4 maal 2-ruits luchtramen automatisch + extra cylinders 8 stuks

    Dek stormvast gemonteerd d.m.v. nokblokken, gootbandjes en goot-nok-goot verbindingen en nokvangers boven de tralie.

    Gevels beglaasd met 4 mm glas en gestapeld op kunststof h profielen en afgerubberd met zwart rubber.

    Op de hoeken worden de roeden tegen elkaar geschroefd.

    Het gootprofiel halverwege de goot gemonteerd

    2 Deuren bovenrollend van 2,40 x 1,50 m geheel van glas.

    Inclusief stofborstels (geheel moet muizendicht zijn), handgrepen en een numieriek codeslot.

    Al het staalwerk geheel gegalvaniseerd.

    Materialen zoals het gehele dek, voet en goot profiel , rubber, bouten en moeren, stapelstrips, kikkers, spanners en staaldraad allemaal nieuw, rest bij voorkeur 2e hands.

    Algeheel uiterlijk: Zeer strak en symetrisch, minimaal uitstekende delen, dakprofielen overal keurig in lijn met de vertikale profielen van de zijwanden.

    Aanbiedingen graag per e-mail naar: kas, apppestaartje, ii.nl

  • de Beste

    jij bent niet goed

  • henk

    begrijp ik hier uit dat jij aan ons een prijs voor die kas vraagt zodat jij die prijs naar je eigen klant kan sturen????

    vind het een beetje een rare manier van zaken doen..

    weet wel zeker dat je deze kas niet zelf wil hebben maar is voor iemand anders. of heb ik het fout????

  • de Beste

    Bingo! Henk

  • Tsja

    Hallo Henk,

    Dank voor je reactie!

    Je zit er naast. Ik heb een tijdje geleden hier een voor-aanvraag gedaan voor deze kas. Om een idee van prijs en mogelijkheden te krijgen. Maar toen moest de betonplaat nog opgeruimd (stond vol met troep) en gerenoveerd, en er moesten nog een paar bomen weg of gesnoeid.

    Ik heb toen offerte aangevraagd en met een leverancier die hier in het verleden regelmatig reageerde alles prettig doorgesproken hij kwam met allerlei aansprekende uitvoeringsdetails. Maar die komt nu tot mijn verbazing al een paar maanden “niet door”, vandaar dat ik het nu nog een keer vraag en wat mij betreft alles weer open is.

    Als prijs en levertijd goed zijn kom ik even langs om de details door te spreken en als dat een beetje klikt dan plaats ik de order. Wat de familie betreft kan hij morgen geplaatst worden. Zoals al onder de aanvraag stond, ik ben direct bereikbaar via “kas bij ii.nl”.

    Kortom, voor wie het wat is: Mail liefst vandaag nog een offerte of indicatie oid in zou ik zeggen…

    (Sorry dat het mail-adres zo cryptisch is, is tegen spam.)

    “de Beste”: Vanwaar dat “jij bent niet goed”? Ik begrijp niet waarom je dat meent te moeten posten.

  • henk

    ik blijf het toch maar een raar verhaal vinden.

    ken echt geen kassenbouwer die op deze manier werkt.

    laat maar weten aan welke prijs je zelf denkt of welke die andere je gaf.

    dat scheelt weer een hoop tijd om een offerte te maken.

    wat denk jij ervan DE BESTE??

    hoor het wel.

    henk..

  • Tsja

    Ik ben ook geen kassenbouwer, maar een =klant=, ik heb nooit met kassenbouwers van doen en weet niet wat jullie gewend zijn.

    Ik zoek gewoon iemand die voor een redelijk bedrag vlot en probleemloos een mooie strakke kas van 6mx6m met vrije binnenhoogte van 2m40 neer kan zetten en ik heb een deel van een offerte van iemand die wel goede plannen had maar herhaaldelijk niet kwam opdagen gebruikt om beter aan te geven wat ik zoek. Maar dat pakt om een of andere reden verkeerd uit, waarvoor excuses.

    Ten aanzien van jullie ongeloof, kijk hier maar in het archief:

    http://kassenbouw.startpagina.nl/prikbord/12283672/kas-gezocht-van-6x6-meter#msg-12283672

    Vorige keer waren de reacties heel wat bruikbaarder…

  • de Beste

    Ik vindt het ook maar een raar verhaal, ben dit ook niet gewend op deze manier.

    zoals je het omschrijft heb ik ook helemaal geen zin om ook maar iets te bouwen bij je, heb het gevoel dat het nooit goed genoeg is.

    Kortom ik heb hier geen tijd voor!

    Tsja, succes met het zoeken naar een bedrijf die een kas op maat voor je kan neerzetten met gewenste offerte.

  • Tsja

    Hallo De Beste,

    Dank voor je reactie en beschrijven van gevoel, nu begrijp ik tenminste wat je bedoelt.

    In essentie vraag ik een dubbelkap van precies 6x6 meter met grote schuifdeuren aan de kop en 2m40 vrije deur en binnenhoogte. Bij geschikte offerte kom ik langs, dan laat je iets zien wat volgens jou goed genoeg is, als dat volgens mij ook goed genoeg is krijg je de order.

    Zoals jij het uitlegt twijfel je nogal aan je eigen kwaliteiten!

    Vind ik prima, maar reageer dan gewoon niet. Nu zit ik ik met 8 onzin reacties op een heel zinnige en concrete offerteaanvraag waar iemand in een paar dagen een paar duizend euro op kan verdienen.

  • de Beste

    Je hebt helemaal gelijk Tsja, succes.