Offerteaanvraag voor dubbelkap kas van 600x600 met 240 vrije hoogte

  • henk

    voor 5500,- heb jij je kassie

    goede materialen en muizen dicht..

  • Tsja

    henk Schreef:

    ——————————————————-

    > voor 5500,- heb jij je kassie

    > goede materialen en muizen dicht..

    Kijk, daar heb ik wat aan.

    OK, kan ik het morgen ergens met je doorspreken? Liefst waar je kan laten zien wat je gebruikt en wat de eventuele opties zijn? Werkplaats is OK en super opgeruimd hoeft het echt niet te zijn.

    Als je telefoonnummer naar “kas bij ii.nl” mailed (maar dan voor “ bij ” een @) , dan neem ik meteen contact met je op.

    Dank voor de uiteindelijk toch snelle en concrete reactie!

    Anderen mogen wat mij betreft ook nog bieden maar bij gelijke kwaliteit, beperkt prijsverschil en acceptabele levertijd wint Henk.

  • Tsja

    Hm… Tot mijn grote spijt verder geen reactie meer ontvangen…

  • SL Kassen

    Veel plezier met je kas !

    Mocht je in de toekomst nog wat nodig hebben weet je me te vinden.

    Vriendelijke groeten,

    Sander Langendoen

    www.slkassen.nl

    info@slkassen.nl

    06-34678776

  • Tsja

    Heren,

    Voor de historie:

    Via Sander Langendoen kwam ik uit bij Ferry Molenaar B.V. en de kas staat er inmiddels geheel volgens afspraak (levertijd) en naar mijn zin. Hij is uiteindelijk uitgevoerd als dubbelkap met gehard melkglas erop. (Dat breekt minder snel als er eens een tak op waait en de planten groeien breder uit.)

    Ik raad mensen die een kleine kas zoeken sterk aan de voorgaande berichten en ook de eerdere vraag van mijn kant goed door te nemen en aanbiedingen van anderen dan Sander Langendoen en Ferry Molenaar niet al te serieus te nemen… Het kan zijn dat deze kas voor de meeste hobbykassenbouwers simpelweg net een maatje te groot is, maar ik ben zeer teleurgesteld in alle andere aanbieders en mensen die reageerden!

    Tsja

    p.s. Vraagprijs is zonder onderhandelingen betaald, kortom prijs was geen issue.