kassen bouwen in buitenland

  • Jan Deinum

    Hallo,

    Ben op zoek naar mensen die christen zijn en kassen zouden willen bouwen in het buitenland (eventueel Afrika).

    Zou met een groep mensen daarnaar toe willen gaan om een sea water greenhouse op te zetten.

    Wie heeft eventueel interesse?

  • John

    Beste Jan.

    Wij zoeken projecten waarvan we de zekerheid moeten hebben dat datgene wat we bieden ook inderdaad aankomt bij die mensen die het nodig hebben. Moeten wel projecten zijn waar de overheden achter staan. Betreft een innovatieve teeltmethodiek (Ultrasone-Led teelt) waarmee het mogelijk is op eenvoudige wijze, in een kleine beperkte ruimte een enorme hoeveelheid voedsel te produceren. Het enige wat nodig is is zonlicht voor de energieopwekking en enig water. Achtergrond informatie is te vinden via de url www.agrospect.com en vervolgens klikken op: non profit food units.

    Verneem graag uw reactie.

  • marco

    we kunnen altyd eens rond de tafel

  • Diego

    Hallo,

    Ik zou wel kassen willen bouwen in het buitenland.

    Als u uw email post dan hebben we het er wel verder over.

    groetjes diego

  • tossa

    Kunt u mij een email sturen voor verdere informatie voor mijn broer?

  • Jan Deinum

    Hier is mijn e-mail adres voor verdere gesprekken over kassen bouwen in het buitenland:

    jandeinum@hotmail.com

    Groetjes van Jan Deinum uit Sneek

  • Jan Deinum

    Hier is mijn e-mail adres voor verdere gesprekken over kassen bouwen in het buitenland:

    jandeinum@hotmail.com

    Groetjes van Jan Deinum uit Sneek

  • Jan Deinum

    Hier is mijn e-mail adres voor verdere gesprekken over kassen bouwen in het buitenland:

    jandeinum@hotmail.com

    Groetjes van Jan Deinum uit Sneek

  • jordie verheul

    mogge , ik wil graag mee kassen bouwen heb 5 jaar ervaring en per direct beschikbaar mijn nummer is 0620843812Jan Deinum schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > Ben op zoek naar mensen die christen zijn en kassen zouden

    > willen bouwen in het buitenland (eventueel Afrika).

    > Zou met een groep mensen daarnaar toe willen gaan om een sea

    > water greenhouse op te zetten.

    >

    > Wie heeft eventueel interesse?

  • rl van der leelie

    ik doe het werk al 15 jaar en ben toe in staat om een paar jaar naar het uitenland te gaan ik hoor het wel mvg remy