kassen bouwen in buitenland

  • bob

    Hier is mijn e-mail adres heb 9 jaar ervaring

    bergbv@hotmail.com

    mvg bob

  • jaco dietz (Dietz Montage )

    nou ik wil wel reageren op dit vezoek ik ben dan geen christen maar wel kerkelijk op gevoed heb nog al wat ervaring in de kassen bouw doe het al 8 jaar en ik hou van reizen en avontuur en ik zie het wel zitten hoop dat ik snel contact met ui hebt.

    vriendelijke gr jaco dietz

  • tony

    Hey

    Wat heb je zoal in gedachte dan? Ik moet effe weg uit NL en heb 15 jaar kassenbouw ervaring.

    Hoor je wel.

  • ruby

    hallo ik ben ruby ik heb veel ervaring met het bouwen van kassen en zou graag meewerken aan uw project u kunt mij bellen op 0613753350

  • Frans Cornelisse

    Ben op zoek naar personen bekend met bouwen van kassen en het telen in kassen, het gaat om kassenbouw projecten in Tunesië.

    Frans Cornelisse

  • hans

    Hallo Jan,

    Ik ben eerder bezig geweest met seawater greenhouses,erg interessant,kun je me er meer over vertellen.

    vriendelijke groet,

    hans

  • Petra

    Jan Deinum Schreef:

    > Ben op zoek naar mensen die christen zijn

    Lekker ruimdenkend ::o

    Alsof je zo meer mensen kan helpen….!

  • rien de munnik

    hoi met rien de munnik ik hep wel intresssen om te bouwen en beglaazen normaal ben ik beglaazer zit al in vanaf me 18 jaar ben nu 30 dus ervaaren zat denk ik bouwen hep ik nog nooit gedaan lijkt me wel leuk ik hep iedergeval hoogwerker en hijs bewijs en me vca natuurlijk me imail is mcdemunnik@hotmail.com ik hoor het wel groedjes rien de munnik

  • dean vujic

    wil u m mailen me over dat werk

  • Masoed

    Hallo

    ik ben op zoek naar iemand die gespecialiceerd is in kassen bouwen, het kweken van bloemen en planten en vervolgends verkopen van de product.

    ik heb aan 50 hectare grond in Iran en meerdere bedrijfen maar ik ben op zoek naar iets nieuws, (europese ideeën? ).

    wat ik kan aanbieden zijn werknemers,water,grond, stroom en alle financiele gedeeltes.

    als iemand geintreseerd is hoor ik het graag.

    mvg

    Masoed Parsania