Personeel gezocht kas in Frankrijk

  • harekas

    Personeel gezocht voor kas in Frankrijk. Helpen bouwen en evt. helpen beglazen.

    HARE KASSENBOUW

    Han Struijk

    +31(0)6 - 53177773

    Bezoekadres Koperslager 19

    2631 RK Nootdorp

    Telefoon +31(0)15 - 3106091

    Fax +31(0)15 - 3106750

    Email info@harekas.nl

    KvK 27137969

  • Bram

    Hallo,

    Mijn naam is Bram ik ben een zelfstandige in de kassenbouw werk momenteel vanuit Spanje.

    U kunt mij bereiken op bovenstaand e-mail adres ik ben momenteel op reis vandaar dat ik telefonisch niet bereikbaar ben altijd.

    Maar bij een serieuze reactie neem ik telefonisch contact met u op voor de details.

    Ik doe alleen maar projecten in het buitenland.

    hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    M.v.g.

    Bram

  • Hans

    Beste Bram,

    Bij toeval kwam ik op dit forum terecht.

    Met een lokale partner hebben wij het e.e.a. opgezet voor Nederland. (wij willen zeer gemotiveerde medewerksters detacheren aan oa. groenbedrijven in kassen).

    Wij werken bewust met deze combinatie omdat ikzelf de Nl klanten benader en mijn partner de medewerksters screent.

    Weet niet of uw vraag nog van toepassing is maar wij willen graag met u in contact komen.

    Nu ben ik van huis uit hovenier maar dit is een perfecte aanvulling voor ons.

    U kunt mij bijna altijd bereiken op 06-48273684 of anders ook op 0031-180-554411.

    Hoor graag van u of wellicht weet u serieuze mensen die van de diensten van onze medewerksters gebruik wille maken.

    Wij hopen een degelijke partner voor u te worden als wij eruit komen.

    Vriendelijke groet,

    Hans Broere

    Kortlandstraat 51

    2922 XD Krimpen aan den IJssel

    Nederland.